Tin Besar

Tin Tong

Isnin, 29 November 2010

Gembira Hayati Pengalaman

Pengalaman yang teman dapat kali ni amat yeayy! Sesuatu inspirasi baru buat teman dalam menjalankan kehidupan sebagai antara Komander Kesatria Negara yang terlibat dalam Latihan Intensif Bakal Komander, Siri 3 - 2010, Zon Selatan. Kali ini masih lagi melibatkan diri dalam LiBK. Bukan sebagai BK lagi, tetapi sebagai komander pengiring. * Hahaii... gelak tengok gelagat mereka belajar menjadi IC Platun. * Aneka ragam remaja kini. Lawak, serius, marah, seronok dan pelbagai lagi macam perasaan yang kami, komander-komander pengiring serta Bakal Komander alami. Harapanku, moga BK-BK yang turut serta, punyai azam, kuatkan semangat, baik berpasukan mahu pun semangat diri sendiri, agar menjadi antara salah seorang BK terbaik! Moga kita bertemu lagi di lain berita dan laporan, terus dari sisi mata teman. yeayy!


Nampaknya komander dah panggil saya tu! -> haha. kena masuk baris dah ni. Salam!


Baris. baris... sedia!
Komander... jalankan tugas!

10 ulasan :

little cart00n berkata...

komander!
sempat lagi tulis entry! hehe

klik2 nuffnang! :)

Nama Saya Syafiqah berkata...

ery,,
nak tengok gambar diorg..
upload la 2 3 keping gambar..
letih x?
ery jd biro ape?ekal?kak kama?


*banyak lagi nk tanya ni..*
hahaha

cik helena berkata...

sempat pulak tulis entry.hehe

cik EPAL berkata...

komander tu misai lebat tak?? hehe

sweetrose maria berkata...

selamat bertugas ya komander..
didik BK tu betul2 ok..
enjor your day..^_*

4umyfans berkata...

little cart00n < sementara sempat elie ui...

yeayy! lai lai lai... klik-klik nuffnang.

4umyfans berkata...

Nama Saya Syafiqah < Pikah, nanti kalau ada kesempatan dalam kesibukan, teman upload yea.
sangat letih menguruskan BK yang bermacam ragam.
teman biro perubatan, ekal biro makanan, kak kama biro sukan & kebudayaan.

4umyfans berkata...

cik helena < ishh, sempatlah...
tulis entry. hahaii...

4umyfans berkata...

sweetrose maria < terima kasih, kawan..
teman akan cuba didik BK sebaik-baiknya.

4umyfans berkata...

cik EPAL < komander tu tak misai lebat pun, kawan... heeEe

Tin Klik-Kluk