Tin Besar

Tin Tong

Jumaat, 20 Mei 2011

Keputusan Semester 4?

Salam buat kamu yang rindunya dalam pada blog RKI. Teman dah dapat keputusannya. Ce agak, ce agak teman dapat apa? Hah? Four Flat? Dekan? Kalau ada yang harapkan teman dapat macam tu, Alhamdulillah. Syukran dari teman pada kamu semua. Teman dah dapat keputusan UNTUK cuti semester ini sebenarnya.

Hari tu, teman ada plan nak ke Kampung Selamat untuk buat sikit research berkaitan kampung tu. Kampung Selamat ni berhampiran Bukit Merah, dan menghala ke Pulau Pinang sana. (mesti ada yang nak tanya kan? Tak payah. Teman jawabkan. heeEe. ) Jadi, lepas diceritakan oleh Fikri dan Syazwan, maka teman berhajatlah nak ke sana. Untung-untung, bolehlah dibuatnya skrip teater muzikal. Ye dok? Ate, teman pun ajak dua orang sahabat ni ke sana.

Bincang punya bincang, merapu pun dah banyak sampai jadi kerapu kan? Jadinya teman dan mereka bersepakat supaya tak yah lah pergi. Sebabnya, kami pun tak tau details kampung tu. Sejarah kampung tu pun dengar ceritanya dari mulut ke mulut je. Jadi, kami buat keputusan untuk kekal lepak di bandar hujan ini. Menikmati suasana yang senantiasa dingin dek kerana sering hujan. Moga-moga, dapatlah limpahan idea daripada Pemilik Alam Semesta ini. Amin.

*Mana keputusannya? Takde pun...
Sebenarnya keputusan pun tak keluar lagi.
Relax ya. Duduk diam sudah. HeEeee.... *

4 ulasan :

Aimi Rosli berkata...

4.00

cik azeya berkata...

saye rase pon 4.00.

haha.

angry bird?

Kupi Sajuk berkata...

semua heboh pasal result. kita relax goreng gitar dulu. hihi ^^

4umyfans berkata...

Aimi Amira < kasih2. yeayy!

Cik Azeya < kasih2 jua. angry bird? hahhaiii.... bawak mai angry bird tu sini. teman nak lepak dengannya.

Akemi Siegel < jom, layan gitar. sebenarnya teman cuak ni. tu yang terbayang-bayang je tu.

Tin Klik-Kluk