Tin Besar

Tin Tong

Rabu, 29 September 2010

Aku lagi lambat....

Aku dapat mengalahkan kawanku, Aimi...
(Post yang aku send kat blog dia -
Aku lagi lambat, Aimi... hehe )
Dah macam contest pulak untuk challenge siapa paling lewat hantar ucapan raya ya.
Kah kuh keh....
Aku post ni pun, kira musim nak rasa kemanisan Syawal tu dah nak habis. : )
For all of you outside there...
I have something to say....
Ucapan untuk di alirkan buat semua muslimin dan muslimat sekalian...
Salam Lebaran...
Moga terampun segala dosa,
salah silap kita bersama...
Yah...

*terlalu ralit sangat cerita hal lain, raya punya hal pun lupa nak wish... : )


4 ulasan :

BUNGA berkata...

salam ziarah dr UK.
saya bw..

selamat hari raya yer :)

4umyfans berkata...

salam...
salam lebaran buat anda juga....
: )

Aimi Rosli berkata...

ceh, orang lambat dia pun nak lambat jugak XD

4umyfans berkata...

haha... aimi...
aku pun terlupa nak wish raya lah...

: )

Tin Klik-Kluk