Tin Besar

Tin Tong

Selasa, 23 Oktober 2012

Kenangan Berganda

Senyum semua.... tiga, dua satu! klikkk.... itulah perkara yang kita selalu lakukan apabila nak simpan suasana sesuatu masa dalam naskhah yang diberi nama gambar atau nama saintifiknya, foto. Dari situ juga muncul aksi-aksi spontan dan skema yang kita sediakan khas untuk mengingati kenangan yang telah dilalui.

Hari ini, genap dan selesai teman ikut sama dalam penggambaran filem pendek "Following" arahan Fikri Jermadi serta beberapa hari lalu, yakni Jumaat yang lepas,  20121019, teman juga telah berjaya ikut dan sama-sama selesaikan penggambaran filem pendek "A Love to Give" karya Fatin Danea.
 
Inilah dikatakan kenangan berganda. Yang uniknya, ini antara pengalaman teman yang memberikan nilai rasa kepenatan lagikan pula umpama menjiwai seminggu shooting tanpa henti. huhu. Sekalipun menghadapi kekurangan masa rehat, itu membuatkan kenangan berganda ini bertambah manis. Sudahlah manis, gula ditambah bersama susu dan garam juga. Jadi cukup rasa campur tambahlah kiranya. Cuma sayang, tak sempat nak pergi temuduga untuk jadi pemimpin masa depan. Ya, mungkin masih tak punyai rezeki.

Tak mengapa, ada rezeki, adalah peluangnya. Kenangan berganda tersemat di dada, Kini anda terbiasa untuk beredar. 

Tiada ulasan :

Tin Klik-Kluk