Tin Besar

Tin Tong

Isnin, 12 November 2012

Jadi Hero Filem Hollywood?

Realiti, dan fantasi.... saling bergabung.... bertemu berjumpa, terasa indahnya dunia.... Takkan sembunyi diri, merintih dari mimpi.... dari mimpi yang tak bertepi....

Amboi RKI, seronok benar kamu menyanyi ya? Itulah masa yang pasti datang kalau kita rasai kegembiraan di balik fantasi yang sebenarnya realiti dan disulami dengan realiti-fantasi, saling berkait rapat selayaknya. Pastinya hari ini manis bagi kalian. Harapan saya begitulah hendaknya. Namun, apa yang RKI lalui hari ini?

"ceritalah.... ceritalah...."

"share with us, friend's...."

Teman hari ni dilanda gencatan letrik. Bukan gencatan letrik, tapi sekatan eletrik. Habis satu rumah kawan teman ni tak ada elektrik dari pagi sampai malam. Apa terjadi sepanjang tu? Teman layan rasa hidup bersederhana. Layan kegelapan pada malam hari dan yang indahnya adalah kami berkarya dalam kegelapan. Ada yang bermain gitar, dan ada pula yang mengambil gambar lilin serta bereksperimen dengannya.

Pendek kata, hidup perlu diteruskan. Paling penting pabila kita alami kesusahan, kita kena selami dan dalami. Teruskan hidup kalian ya.

Taman RKI. Taman Ruangan Konklusi Idea.

Tiada ulasan :

Tin Klik-Kluk