Tin Besar

Tin Tong

Khamis, 9 Disember 2010

Keliru Pilih Hala Tuju

Cuti sems aku sepatutnya dihabiskan dekat rumah yang indah nun permai di Bandar Hujan sana. Tapi alangkah uniknya, cuti semester kali ni sangatlah sibuk dengan pelbagai program yang masuk bagaikan lego yang tersusun rapi buat aku. hahhaii... malah, program-program tersebut seakan menyuruh aku pergi, satu demi satu! hahh... *dah tak dapat gelak dengan jayanya di situ* agak penat sebenarnya di situ. Aku yang kebuntuan kini...


Mencari ruang. Mencari konklusi. Mencari idea.


Kata teman-temanku yang lain,
"Pergilah... tu satu pengalaman buat hang. "
Kata aku pulak,
"Tu satu kepenatan buat aku. Hang tau dak?"
: )


Pada teman-teman yang lain, kamu ada idea tak untuk dicurahkan di sini? Teman perlukan bantuan kamu semua. Ayuh bantu teman.... heeEee... Teman keliru nak pilih tujuan seterusnya. Mari kita berfikir sebelum otak menjadi benak.

7 ulasan :

cik helena berkata...

konlusi tu apa?

Elie Lily berkata...

ikot saja flow hidup wahai komander! kalau atur pun, kadang2 tak menjadi kan? DIA di atas lebih mengetahui..so ikut sja apa yang akan terjadi :)

4umyfans berkata...

cik helena < konklusi tu kesimpulan.

little cart00n < betul kata kamu tu wahai little cart00n. just enjoy the journey right?

CIK TOM berkata...

ni salah satu isi masa lapang jugak...berblog..hehe...

psl rfc tue mmg cik tom dah pergi..hari isnin lepas..cik tom akan buat 1 n3 review psl tue..tp x berkesempatan lg nak taip pnjg2..hehe..

amir smuff berkata...

anda telah ditag dalam n3 saya.
http://thesmuff91.blogspot.com/2010/12/25-randoms.html

bidadarihijau berkata...

ade mcm2 aktiviti pun best jugak..dari cuti sem yg membosankannnn..huhu

4umyfans berkata...

Cik Tom < nanti teman menapak ke blog cik tom untuk baca pasal RFC ye.

tHesmuff < teman tak sempat buat entry nye. maaf ye. apa-apa pun, trimas bab tag teman. syabas buat anda!

bidadarihijau < betul juga kata anda! banyak aktiviti menyegarkan minda dan membuahkan banyak idea!

Tin Klik-Kluk