Tin Besar

Tin Tong

Sabtu, 16 Oktober 2010

Penat

Setelah berkawan dengan matahari yang sangat bahang,
seharianlah aku merentongkan sedikit sebanyak kulit anggota tubuhku ini...penat...
Setelah aku penat berkejaran di atas padang kawad yang
damai lagi nan 'sejuk' itu, aku sering kehausan.penat...
Setelah matahari tidak berkawan lagi denganku,
dan bulan pula hadir menjadi teman rapatku,
barulah aku merasakan kegembiraan. tapi still penat...
Setelah bintang menghiasi malam yang syahdu,
barulah aku sedar indahnya memiliki kesatuan hati.... akhirnya dapat hilangkan penat...

4 ulasan :

Elie Lily berkata...

ada ke komander yang xpenat?hahha

4umyfans berkata...

entahlah little cartoon...
ada jugak kot...

haha...

Doktor Love berkata...

komander alien

4umyfans berkata...

Komander and alien, beza tau...

Tin Klik-Kluk