Tin Besar

Tin Tong

Rabu, 23 Mac 2011

Perang

Salam buat kamu yang rindunya dalam. Tentu ada antara kamu yang tertunggu-tunggu, bila agaknya teman akan menulis lagi ye? Dan mungkin jugak ada yang bertanya, dah tak berpenghuni ke blog ni? Jangan risau. Teman akan jawabkannya.

Yang pertama, teman memang seronok sangat menulis dalam blog ni. Tapi teman perlu berPERANG. Perang dengan segala suasana persekitaran, kesibukan dan pelbagai lagi aspek sebelum dapat peluang nak kembali menulis macam dulu-dulu kala. Bagi soalan yang kedua pulak, jawapannya ialah ya! Blog ini masih bertuan dan berpenghuni. : ) Okay, berbalik pada perang tadi kan... teman memang banyak benda nak di ceritakan dan dikongsi.

Cuma kali ni, masa untuk berblog amat tipis. Kamu semua jangan risau. Insya Allah, teman masih boleh luangkan masa bersama kamu semua yang tak putus-putus bagi sokongan pada teman ni. Untuk masa sekarang ni, dunia dah bergolak. Libya dah perang. Kesian pulak teman mengenangkan saudara-mara Islam kita di sana.


Jadi di kesempatan ini, marilah kita berdoa moga Allah permudahkan urusan tentera yang memperjuangkan panji-panji Allah dan syiar Islam.



All good things do come to an end, but not for me cause I'm grabbing the freebies with every reload by #DiGiSuperReload.


MaaS SalamaH Wa IlalliqA'

4 ulasan :

Doktor Love berkata...

Selamat berperang bucuk.
jom blog crawling.

Elie Lily berkata...

semoga kita tak turut sama berperang!

4umyfans berkata...

doktor love < selamat berperang, acam.

little cartoon < yeahh! kita hanya berperang untuk mempromosikan zine terbaru kita! yeahh!

Doktor Love berkata...

sape acam? wekkk bucuk..

Tin Klik-Kluk